close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איזה רכב לבחור להשכרה בדובאי?

מערכת שורשכז שבט, תשפד06/02/2024

בכל נסיעה לחו"ל צצה לה אותה התלבטות מחדש - האם כדאי להסתמך על התחבורה הציבורית במקום, או שבכלל כדאי לשכור כלי רכב?

תגיות:
צילום: freepik

בכל נסיעה לחו"ל צצה לה אותה התלבטות מחדש - האם כדאי להסתמך על התחבורה הציבורית במקום, או שבכלל כדאי לשכור כלי רכב? בדרך כלל אנחנו נשתמש בתחבורה ציבורית, זאת מאחר וברוב המדינות המערביות ושאר היעדים המפותחים יש תחבורה ציבורית מאוד מפותחת ונגישה גם לתיירים. אמנם, כאשר מדובר על דובאי - זה סיפור שונה לגמרי. נכון, גם בדובאי יש תחבורה ציבורית מאוד נגישה - אך היא לא נוחה כמו טיול עצמאי עם אוטו שכור, בטח שלא בזכות הכבישים החדשניים והנוחים שיש לדובאי להציע. למעשה, בדובאי יש המון כבישי אגרה סלולים היטב, ותרבות נהיגה שנותנת לכולם ליהנות בכביש. כאשר לוקחים

צילום: freepik
את העובדות האלו בחשבון, לצד מבחר המכוניות היוקרתיות שאפשר להשכיר בדובאי - אי אפשר שלא לשקול את האופציה של השכרת רכבים במהלך טיול לדובאי. אז איך זה עובד, מדוע זה כדאי ומה עוד צריך לדעת לפני שבוחרים BMW להשכרה בדובאי? במאמר זה תוכלו למצוא את תשובות.

השכרת רכבים בדובאי - למה זה כדאי?
רגע לפני שתחפשו אחר BMW להשכרה בדובאי, חשוב מאוד לדעת למה השכרת רכבים כל-כך מומלצת ביעד הנחשק הזה. תחילה, חשוב מאוד לציין כי בדובאי רוב האטרקציות מאוד רחוקות אחת מהשנייה, כך שההתניידות הופכת להיות מאתגרת. נכון שהתחבורה הציבורית עונה על הצורך הזה, אבל הדבר יכול להאריך באופן משמעותי את היום שלכם, וכשמדובר על יעד עם כל-כך הרבה אטרקציות כמו דובאי - יעילות בזמנים היא שם המשחק. אפשר להגיד שעם רכב יהיה לכם הרבה יותר נוח ופשוט לעבור ממקום למקום, וכאשר תשכירו רכב יוקרתי ומפנק כמו BMW גם יהיה לכם הרבה יותר כיף וחוויתי.

מה צריך לדעת לפני כן?
אפשר לשכור כלי רכב החל מגיל 21 ומעלה בדובאי, והנהיגה מחייבת רישיון בינלאומי, רישיון אותו תוכלו להנפיק ברוב רשתות האופטיקה או הפארם המובילות בישראל. אולם, אם יש ברשותכם דרכון ורישיון של בריטניה, קנדה או ארצות הברית לא תצטרכו רישיון בינלאומי. עלות הרישיון הזה נעה בין 10 שקלים ל-15 שקלים, ודובאי אינה היעד היחידי בעולם שדורש רישיון נהיגה בינלאומי, לכן מומלץ מאוד להוציא את הרישיון הזה ולא לחכות. אמנם, חשוב מאוד שתדעו כי התוקף של הרישיון הבינלאומי הוא יחסית קצר, ולכן עדיף שתוציאו אותה סמוך למועד הנסיעה שלכם ככל הניתן. מעבר לכך, עליכם לדעת כי אסור לנהוג בדובאי תחת השפעת אלכוהול, ולא כמו בארץ - אפילו טיפה אחת אסורה. אסור גם להשתמש בטלפון הנייד במהלך הנהיגה, אלא רק בדיבורית. עדיף לא להקל ראש באזהרות אלו, מאחר וזה יכול להסתיים עם קנס מאוד כבד.

החוויה המושלמת - BMW להשכרה בדובאי
דובאי היא ללא כל ספק אחד היעדים האהובים בכל העולם, ובשנים האחרונות בזכות הסכמי אברהם הבשורה הגיעה גם להמון תיירים ישראלים שלא פוסחים על טיול חוויתי ובלתי נשכח מידי שנה. מדובר על יעד שכל כולו שפע, יוקרה ואטרקציות מרהיבות אותן לא ניתן למצוא בשום מקום אחר, ואין דרך טובה יותר להתאים את עצמכם ליעד הזה ולמצות את מלוא החוויה מאשר לשכור אוטו יוקרתי ומפנק. אמנם יש מגוון רחב מאוד של רכבי יוקרה מדהימים אותם תוכלו להשכיר במהלך שהותכם בדובאי, אך אין ספק כי הסדרות החדשות של BMW ישלימו לכם את החוויה ויאפשרו לכם ליהנות מכל רגע במהלך הנסיעה שלכם בכבישים המטורפים של דובאי. לעוד רכבים להשכרה בדובאי בקרו באתר:

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה